Wplyw squasha na zdrowie

Wplyw squasha na zdrowie

Paź 08
Wplyw squasha na zdrowie

Czy masz kłopoty brzucha? Nie jesteś sam! Problemy trawienne są bardzo powszechne, w rzeczywistości po bóle pleców, problemy żołądkowe są kolejnym największym powodem ktoś idzie do lekarza w Ameryce. I zespół jelita drażliwego lub IBS jest głównym sprawcą.

Na szczęście, są rzeczy, które można zrobić w domu, aby twój brzuch kłopoty lepiej.software Jeśli chodzi o zmiany http://www.odzywki-na-rzezbe.pl w diecie przejść, numer jeden krok, aby uzyskać odpowiedni rodzaj błonnika! I numer dwa jest unikanie niewłaściwego rodzaju włókna. Dzielimy błonnika na dwie główne kategorie, rozpuszczalne i nierozpuszczalne. Oznacza to, że tylko to, co brzmi jak. Błonnik rozpuszczalny rozpuszcza się w wodzie, więc kiedy można umieścić go w płynnej treści zostanie wchłonięty i zasadniczo rozpuszczają się w niej. Błonnik nierozpuszczalny nie.

Wplyw squasha na zdrowie

Rozpuszczalne włókna pokarmy są dobre dla przewodu pokarmowego, jak karmią rodzaje bakterii, które organizm chce. Są one bardzo ważne żywność zdrowe bakterie, które powodują rosnąć i rozwijać się, co z kolei daje piękny powłokę ochronną w swoim przewodzie pokarmowym. Czy wiesz, że błony śluzowej jelita cienkiego trwa około pięciu dni? Poszczególne komórki stosowane do trawienia i wchłaniania pokarmów są tam bardzo krótkim czasie, a następnie są one wykorzystane. Że rotacja jest tak szybki, że zespół naprawy musi wykonać pracę górną kreskę, aby nadążyć z ich podziałem. A to wymaga odpowiedniego rodzaju bakterii. Jeśli ten proces naprawy jest osłabiona nawet nieznacznie, podszewka załamuje się szybciej niż to przebudowany i masz kłopotów żołądkowych.

Jakie są niektóre pokarmy, które mają rozpuszczalny błonnik? Również jednym z najlepszych źródeł rozpuszczalnego błonnika jest brązowy ryż. Wraz z innych składników odżywczych, takich jak magnez, mangan i cynk, brązowy ryż produkty zawierają ponad trzy razy więcej błonnika w postaci przetworzonej białego ryżu i smakuje pyszne.
Artykuł dzięki: